Liebster Blog Award

Auraya na swoim blogu nominowała mnie do odpowiedzi. To mi przypomniało o tym że mam nadal tego bloga😉
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”
Nie będę przeciągał i postaram się odpowiedzieć na zadane mi pytania.

1. Skąd się wziął pomysł na Twojego bloga i dlaczego postanowiłeś/postanowiłaś go pisać?
To już któraś wersja. Jeszcze za czasów html myślałem o własnej stronie na której mógłbym publikować teksty o grach fabularnych. Potem było kilka wersji bloga aż w końcu trafiłem na wordpress i już tak zostałem. Co ciekawe te stare wersje nadal istnieją w sieci. A jest ich kilka😉
2. Skąd wziął się pomysł na nazwę Twojego bloga?
Z nazwą bloga związana jest pewna anegdota. Było to jeszcze w poprzednim stuleciu gdy wybraliśmy się ekipą na nasz coroczny maraton RPGowy do urokliwego Inowłodza (swoją drogą polecam tą miejscowość jeśli chcecie odpocząć od zgiełku miasta). Wynajęliśmy domek i graliśmy 2-3 sesje dziennie. Jako że wybrałem sobie spanie na strychu i nad materacem miałem okienko przez które rankiem wyglądałem znajomi nadali mi nowe przezwisko: Strychostwór.
Paweł, kumpel z którym grałem od czasów liceum miał przezwisko Dżdżownica z uwagi na to że był wysoki i bardzo chudy. Stanowiliśmy więc duet: Strychostwór i Dżdżownica.
Koleżanka określiła nas kiedyś że jesteśmy Beast i Worm. I tak powstał Beastworm.🙂
3. Czy blogowanie jest dla Ciebie jedynie hobby, czy może szukasz też możliwości zarabiania w ten sposób?
To tylko hobby, zresztą jak widać pisuję strasznie nieregularnie. Nigdy nie miałem zamiaru zarabiać na swoim pisaniu. Bo na RPGach raczej nie da się zarabiać.
4. Czy posiadasz inne blogi?
Tak, ale to tajemnica😉
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Hmm. Mam ich wiele. Ale z RPGowych to mieć takie ciepłe miejsce z profesjonalnym stołem oraz wystrojem by wygodnie się tam grało w RPGi i gry planszowe.
6. Czy lubisz się uczyć nowych rzeczy?
Tak, uwielbiam. Pozostając w temacie bloga to chyba widać po liście podręczników.
7. Gdybym miał(a) milion dolarów na koncie to…
Wymarzony domek gdzieś w cichej okolicy wśród lasów i pól. A w nim ogromna biblioteczka RPG i pomieszczenie by wygodnie grać. Do tego duży teren by można zapraszać tam znajomych i zimną i latem. I grać, smażyć kiełbaski nad ogniskiem, grillować i gadać do rana.
8. Czy lubisz czytać? Jeśli tak to co, a jeśli nie to dlaczego?
Uwielbiam, choć czasu ostatnio jakby trochę mniej niestety. Ale jak mogę to każdą wolną chwilę poświęcam na czytanie. Głónie fantastyki, horroru, kryminałów. Ale czytam też powieści historyczne czy inne.
9. Czy uważasz się za osobę kreatywną?
Tak.
10. Co daje Ci blogowanie?
Bloguję bo chcę się podzielić z innymi tym co znalazłem, co przeczytałem, albo co mi chodzi po głowie.
11. Czy jesteś szczęśliwym człowiekiem?
To zależy. Zawsze może być lepiej. I zawsze może być gorzej.

 

Skomentuj

