Taka sobie lista

W ramach przygotowania do obchodów okrągłej rocznicy zrobiłem mały reserach podręczników głównych które mam powciskane na półkach i w pudłach w szafie. Nie wiedziałem że tyle tego jest. Nie myślałem że tyle mogłem wydać na RPGi. Choć porównując do kolekcji gier planszowych kumpla jestem nadal amatorem😉

  1. Aphalon
  2. Ars Magica 2nd ed
  3. Bliss Stage
  4. Burning Empires
  5. Burning Wheel Gold
  6. Burning Wheel Revised
  7. Chronica Feudalis
  8. Crystalicum
  9. Cyberpunk 2020
  10. D20 Modern
  11. D6 Fantasy, Space, Adventure
  12. Deadlands: Piekło na Ziemi
  13. Dogs in the Vineyard
  14. Dzikie Pola 1ed
  15. Dzikie Pola 2ed
  16. Earthdawn
  17. Eclipse Phase
  18. FATE Core
  19. FUDGE
  20. Gasnące Słońca
  21. HeroQuest
  22. InSpectres
  23. Legenda Pięciu Kręgów
  24. Mechawojownik
  25. Midnight
  26. Monastyr
  27. Mouse Guard
  28. Neuroshima
  29. Nights of The Crusades
  30. Oko Yrrehedesa
  31. Open Worlds
  32. Pathfinder
  33. Pendragon
  34. Polaris
  35. Poza Czasem
  36. Primetime Adventures
  37. Savage Worlds Explorers Edition
  38. Shadowrun 2ed
  39. Shadowrun 4ed
  40. Stars Without Number
  41. Swords & Wizardry
  42. The Lord of The Rings RPG
  43. The One Ring
  44. The Shadow of Yesterday
  45. The Song of Ice and Fire
  46. The World of Darkness
  47. Wampir: Maskarada
  48. Warhammer Fantasy Roleplay 1ed
  49. Warhammer Fantasy Roleplay 2ed
  50. Wiedźmin: Gra Wyobraźni
  51. Wilkołak: Apokalipsa
  52. WitchCraft
  53. Wolsung
  54. Zew Cthulhu

O czymś pewnie jeszcze zapomniałem ale pamięć już nie ta😉

4 thoughts on “Taka sobie lista

  1. Dementuję plotki.
    To powyżej to lista posiadanych systemów. Nie myślałem że tyle tego mam. Zbieractwo robi swoje. A sporządziłem ją przede wszystkim po to by wybrać sobie jakiś do prowadzenia.

    Odpowiedz

Skomentuj

